måndag 10 april 2017

Släktträd

Jag har haft mitt släktträd på nätet med hjälp av MyHeritige, som försök så uppgraderade jag min sida till premium för att se om jag skulle få mycket hjälp och så vidare och i min enfald trodde jag att när jag avslutade prenumerationen skulle det gå tillbaka till basic men icke. Hade i fredags 7/4 ett samtal på engelska. Finns det inga på MyHeritge Sverige som pratar svenska? Jag har tyvärr haft konstiga samtal på engelska bland annat Mircosoft support! så jag svarade väldigt kort och la på luren lyssnade inte riktigt på vad hon ville, sa helt enkelt jag är inte intresserad. Det var jag inte heller när jag förstod att hon ville att jag skulle förlänga prenumerationen på min sida. Läste mejlet de skickade och där står det att de stänger ner min sida om jag inte betalar så okej då får de göra det då. Men de förlorar en kund kanske fler för vi går nån annanstans nästa gång vi vill ha ut vårt släktträd på nätet. Det har ju inte varit någon stor aktivitet på den sidan ca 300 besök har varit under alla år som jag haft den. De flesta har faktiskt varit jag som varit inne. Så det är ingen stor förlust för mig att släktträdet inte finns ute på nätet. Så den 14 april finns troligen inte trädet kvar på webben.


Inga kommentarer: