tisdag 10 januari 2017

1 år

Tänk att det har gått 1 år sen jag började blogga oj vad tiden går fort. Ibland tycker jag att tiden bara springer iväg, hinner inte med någonting men börjar man titta i backspegeln så händer det massor och jag hinner med mycket. Jag fick diagnosen förra året och fått även en hel del mediciner och precis när året började var jag hos ortopedtekniker ska få skor som passar mina fötter perfekt så kanske kanske kan jag komma ut på långpromenader utan att ha ont i fötterna när jag kommer hem. Sen så ska jag även få en tid till sjukgymnastiken, det finns ett team som bara har med reumatiker att göra. Det tycker jag är jättebra de vet lite mer ,tror jag, om reumatism än vanliga sjukgymnaster. Så jag hoppas att det här året blir ett bra år.
Och att dessa kommer till användning mer i år än de gjorde förra året.

Inga kommentarer: