fredag 19 augusti 2016

Splittrad

Jag vill göra så mycket, har så många projekt på gång att jag väldigt ofta känner mig splittrad skulle vilja dela mig i minst 3 delar så kanske jag hinner med det jag vill göra. För många gånger när jag sitter med ett jobb så kan jag inte koncentrera mig riktigt på det jag gör just nu, utan jag sitter och tänker på allt det andra jag vill göra. Inte bra för självkänslan. Så nu har jag börjat att fundera på att göra ett veckoschema så att jag har En dag som jag tex syr En dag som jag släktforskar på, dag och dag troligen eftermiddag som jag kan sätta mig och göra saker. Sen vill jag ju också träna så det behöver ju också komma in i schemat. Men jag tror att det kan vara en bra idé. Så kanske kanske jag inte behöver känna ångest över att jag inte sitter med än det ena än det andra. Ja sen måste kroppen vilja så jag får inte ta schemat för bokstavligt behöver vara lite flexibel om det också. För det kommer säkert att fallera det finns så mycket som kan "förstöra" planen. Men samtidigt får jag inte känna att jag misslyckats när det inte går att hålla schemat. Och sen behöver jag hålla skrivbordet rent något sånär. För det är ju också lite stressande att se allt som är på gång och som jag inte hinner eller orkar göra.

Inga kommentarer: