tisdag 27 december 2016

Kluven

Som tidningsbud händer det att jag får julklappar av abonnenter på julafton eller dan före julafton. Jag blir väldigt glad över klapparna alltid roligt att få en present och att de är nöjda med mitt arbete under året. Det är allt från hembakade kakor till chokladask. Det brukar vara 2-3 stycken som brukar ge, men jag är lika glad över att inte alla abonnenter får för sig att ge, för jag har över 300 abonnenter, tror inte jag skulle uppskatta presenterna lika mycket om jag fick så många. I år när jag och dottern handlade det sista inför julen så funderade jag på om vi skulle köpa en chokladask, men hon sa "du brukar ju få nån ask till julklapp" jag svarade att det har de slutat med, för det är några år sen jag fick något. Så döm av min förvåning i år blev det 2 paket. Oh vad glad jag blev.

Inga kommentarer: