torsdag 2 februari 2017

Sjukgymnastik eller inte!

Ja Ja ibland så blir jag trött på mina problem, jag var till sjukgymnast trodde att jag skulle kunna få hjälp och lite övningar men det som är bra för AS är inte sååå bra för min överrörlighet, de är inte kompatibla med varandra. Så vi har lite att jobba med för att hitta bästa hjälpen för mina bekymmer. Jag kom hem med en kilkudde för att få lite mer balans så att jag inte ska sitta framåtlutad. Och några dagar senare fick jag några övningar som jag har börjat med och jag tar inte alla på en gång utan att jag ska öka successivt, har varit även varit till ortopedteknik och väntar nu på skor som är gjorda för mina fötter. Hoppas det inte dröjer för länge innan jag har skorna. Så i väntans tider går jag.

och som jag längtar efter mina långpromenader.

Inga kommentarer: