söndag 5 mars 2017

Mera februari

Ja mer som hände i februari, jo det var att jag var iväg med mamma till läkaren, det såg bra ut men hon ska få ta ett minnestest för vi barn är lite oroliga över hennes minne som sviker ibland.
 Jag kom till kurator, har ju tänkt hela hösten att jag skulle beställa tid men skjutit på det men nu så kom jag till skott. Jag har så många tankar som far i huvudet på mig och som jag ville få hjälp med. Mycket saker som jag oroar mig många gånger helt i onödan. Har varit hos henne 1 gång nu. Andra gången blev tyvärr inställt men snart ska jag dit igen.


Jag ska ju inte skämmas för att jag behöver kuratorhjälp för vissa saker kan vi inte fixa själva utan vi måste få hjälp och det ska vi ju ta emot så att vi må bättre. Jag vet att jag inte är ensam men ibland känns det så. 

Inga kommentarer: