lördag 4 mars 2017

Februari

Februari kom och gick, jag har inte gjort så många blogginlägg som jag hade hoppats på, för varje gång jag satt mig för att skriva har jag antingen inte kommit på något eller så har jag inte orkat tänka. Men jag ska inte se det som ett misslyckande för då skulle jag inte kunna fortsätta att skriva inlägg. Och jag har ju faktiskt skrivit 4 inlägg i februari. Så vad hände i februari, jo jag kom igång med min sjukgymnastik, om det hjälper det vet jag inte än jag måste ha tålamod det tar tid innan det visar om det hjälper. Sen slutade jag med kortisontabletterna och ca 1 vecka senare hade jag så jäkla ont mer än jag haft på länge det var inte roligt men jag hoppas att Humirasprutan tar över helt. För jag vill inte ha ont. Maken åkte ner en dag till vår dotter med trapphurtsarna som han hade byggt till henne, jag tror att det blev bra för jag har inte hört några klagomål från henne.


Bilder som hon skickat till mig på hur det blev.


Inga kommentarer: