fredag 29 december 2017

Nytt år

Ja då har vi ett nytt år framför oss, ett blankt papper som vi ska fylla. Med vad? Många av oss ge nyårslöften, många gånger att leva ett hälsosammare liv. Har aldrig gett ett nyårslöfte. Men om jag gjorde det, vad skulle jag ge för löfte? Hm vet inte som vanligt, men   kanske att fortsätta med min sjukgymnastik och hoppas att mina sjukdomar blir bättre av det. Kanske att jag ska utmana mig att göra något som jag inte tror att jag klarar av. Jag kanske ska sätta mål till inför nya året, mål som jag ska försöka att uppnå. Om jag får drömma hur 2018 ser ut när det året är slut. Vad skulle jag vilja att det har hänt? Jo att jag har fått börjat studera och lärt mig hur man blir bättre på att använda datorer och dataprogram, lärt mig kanske till och med hur man programmerar. Och att det till slut leder mot ett nytt jobb. #nyttjobb



Inga kommentarer: