onsdag 9 februari 2022

#personlig marknadsföring

Jag har suttit och tittat på webinarier på afs hemsida. Jag ska ju vara aktiv och det är väl ett sätt att vara aktiv på. Men jag har svårt att marknadsföra mig, jag vill inte skryta men men det är kanske så att jag behöver visa eventuella arbetsgivare vem jag är och vad jag kan. Så vad skriver jag eller ska jag försöka göra en video som presenterar mig.  Men det här kanske är också ett sätt att marknadsföra mig på, att skriva en blogg om mina funderingar och kunskaper som jag har. Efter en tids funderade så har jag börjat ett abonnemang på Skillshare. Så nu sitter jag och försöker lära mig hur jag använder Keynote, där skulle jag kunna göra en presentation på vem jag är och så vidare, det blir till att titta på fler lektioner så jag kan göra en bra presentation. Där är jag nu i mina funderingar. Fortsättning följer........



Inga kommentarer: