söndag 20 februari 2022

Skillshare

Har suttit några dagar med Skillshare, jösses vad kurser det finns på den plattformen. Började lite smått med att lära mig hur jag använder Keynote, roligt, frustrerande och lärorikt. Det går sakta men säkert framåt. Det värsta är att jag glömmer tid och rum, jag glömmer ta mina pauser som jag ska göra för att inte få mer ont än vad jag har. 












 Jag får väl helt enkelt komma ihåg att starta min timer på mobilen för att komma ihåg mina pauser.  Men så är det men det mesta som jag sysslar med. Jobbar på för att hinna så mycket som möjligt innan jag blir trött, men jag behöver mina pauser. Det värsta är att jag gör något annat istället och det är ingen vila. Det är en svår balansgång som jag behöver bli bättre på. Att inte känna skuld för att jag sitter och ingenting gör. Är det vår lutheranska uppfostran  som spökar för mig? Men en sak vet jag att jag kommer göra fler kurser på Skillshare. 

Inga kommentarer: