måndag 28 februari 2022

Bästa inspirationskällan!?

Jag har några källor där jag hämtar min inspiration. Den första är Pinterest, där har jag hittat mycket som jag vill göra och som jag har gjort, men lätt att fastna på sidan det finns ju så mycket att titta på där, tiden  springer iväg. Det gäller att ta Pauser (vad det nu är), jobbar på att bli bättre på det. 

Den andra är Skillshare, en onlineplattform med många kurser så jag kan bli bättre på det jag gör. Alla kurser är på engelska så det tar lite längre tid jag behöver gå tillbaka för att lyssna och läsa så jag har förstått vad som sades och vad jag skulle göra. Men det går framåt med det jag hitintills har gjort. Än så länge är det digitala som jag har tagit kurser i. 

Den tredje är Youtube, där finns också många videor på hur jag ska göra och komma vidare på det jag är intresserad av. 











Sen har jag tidningar och böcker som jag får inspiration från. Bland annat ryamattan med tygremsor som jag hittade i en handarbetestidning. Den ligger nu som en dörrmatta ut till uterummet.







Inga kommentarer: