tisdag 5 april 2016

beslutångest

Har haft beslutångest min mobiltelefon började krångla, mikrofonen ville inte fungera. Vad skulle jag ha för telefon, en iphone så det blir enklare ihop med min dator eller en samsung då blir det samma märke som min arbetstelefon. Svårt val skulle vela köpa direkt men hittade jag en billig fanns den inte i butik här i Nyköping eller så var det slutsålt på webbutiker. Samtidigt så har jag ju inte hur mycket pengar som helst, vill inte ta det på avbetalning heller. Men till slut bestämde jag mig det får bli en samsung och jag beställde via nätet och får det hemskickad om några dagar. Känner att jag måste kunna lita på telefonen, våra arbetstelefoner är spärrade för alla nummer utom jobbrelaterade. För får jag problem med min cykel eller annat på morgonen så kan jag inte ringa min man med arbetstelefonen.

Inga kommentarer: