torsdag 3 mars 2016

hobby eller vad då?

Undras varför jag har så många projekt i gång, jag börjar så jättebra sen tappar jag farten när jag är ungefär halvvägs. Är jag rädd att jag inte ska ha något att göra om de tar slut? Är det därför som jag inte slutför dem? Men varför! jag kan ju säkert hitta nya saker som jag kan göra. Det spelar ingen roll om det är ett broderi eller att sy färdigt plagg som ligger, laga saker, eller sticka det sista på en tröja eller något liknande. Det är som om jag inte kan slutföra det, om det Bara är jag som ska ha det då är det ju ingen brådska med att få det klart eller! Men för några dagar sen städade jag på arbetsbordet plockade bort projekt som inte är riktigt igång, de behöver ju inte ligga framme och pocka på uppmärksamhet.



Lite av saker jag gjort och slutfört. Men sen är det också jag ska ha användning av det jag gör eller kunna sälja och det har jag inte än.

Inga kommentarer: