onsdag 30 mars 2016

Tidsmaskin!

Ibland önskar jag att jag hade en tidsmaskin, inte för att ändra på förloppet i dåtid utan att kunna åka tillbaka för att bara se, titta, speciellt efter saker jag lagt på ett väldigt bra ställe som jag inte kan hitta nu. Det är många gånger som jag lägger undan saker som jag just för tillfället inte vill ha framme. Jag lägger det tydligen på ett bra ställe för jag kan inte hitta det när jag sen behöver det. Och det är då som jag önskar att jag hade en tidsmaskin för jag tror att det skulle gå fortare att hitta det jag söker på det sättet. Just nu så letar jag efter dvd-konserter som jag la undan för det började bli många dvd-filmer i hyllan så då tyckte jag att konserterna inte behövde vara framme och just det, nu hittar jag dom inte. En sak vet jag de finns inte i köket för där har jag nu fått mina nya möbler och allt är genomgånget när jag fyllde skåpen. Men vart är ett bra ställe för dvd-filmer som man inte vill ha framme? Jaja nån gång kommer det fram hoppas jag.

För jag letar och letar och till slut ger jag upp, orkar inte leta vet inte vart jag ska leta. Min man brukar säga att han vet exakt vart det ligger! och det är där du sist la det!. Hjälper mig inte så värst mycket. 

Inga kommentarer: