torsdag 10 mars 2016

Målarböcker för vuxna

Jag har gjort för många år sen tavlor med paint-by-number och tyckte det var roligt och rogivande. Så ibland har jag funderat på att köpa nya tavlor men när jag har letat har jag inte hittat nån tavla som jag verkligen velat ha. När dessa målarböcker för vuxna började komma, blev jag lite intresserad av att köpa men just då var det väldigt mycket annat som skulle inhandlas. Men för några veckor sen hittade jag


dessa. 


En var jag Bara Tvungen att ha, gissa vilken. Om jag tycker detta är roliga och rogivande är svaret JA, det är en skön avkoppling inte behöva tänka mer än på att fylla i snyggt! och vilken färg jag vill ha. Kan behöva få min hjärna att varva ner inte tänka på allt och alla utan bara vara. Har jag börjat måla!? JA. Har jag börjat i båda!? Självklart har jag det. Jag köpte mina på CDON men de finns överallt numera till och med i min vanliga livsmedelsbutik har jag sett.

Inga kommentarer: